Gitar Akorları

Türkçe Gitar Akorları Arşivi

Gözlerime Çizdim Seni : Kırık Gitar : Gitar Akorları

Posted by gitarakorlarim Haziran 27, 2008

Kırık Gitar Gözlerime Çizdim Seni


Orjinal ton kapo-4

Em              G
Geçiyor günler yine benden habersiz
F                   Am         G
Gidiyorum gidiyorum buralardan sensiz
F                     G         F        Em
Resmini aldım karşıma ağlıyorum sessiz sessiz

Em                    G
Poyrazımdın yüreğimde esip durdun en derinde
F                       Am           G
Yolcuydum son seferinde indirdin beni kayıp şehirde
F                  G            F        Em
Bekliyorum seveceğin mevsim bahar geçse de oofff

Am                    Em
Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum
F                      Am      G
Büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum
F                      G        F          Em
Büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum ooff

Em                       G
Ne yağmurlar ne bulutlar yağdı içime sönmedi
F                Am      G
Senden başkasını sevmedim sevemedim
F                        G        F        Em
Her şeyi sildim gönlümden bir seni silemedim ooff

Am                    Em
Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum
F                      Am      G
Büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum
F                      G        F          Em
Büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum ooff

Kapo-4 te olacak orjinal ton için
Love_storm07@hotmail.com


Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

