Gitar Akorları

Türkçe Gitar Akorları Arşivi

Seviyorum Seni : Onur Akın : Gitar Akorları

Posted by gitarakorlarim Ağustos 21, 2008

Onur Akın Seviyorum Seni

Em                                Bm          D
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp, banıp yer gibi
                      C
Geceleyin ateşler içinde uyanarak 
           Am  C                 Bm
Ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi

Em                                   Bm      D
Ne zaman seni düşünsem bir ceylan su içmeye iner
                    C                             
Çayırları büyürken, büyürken gördüğüm gülüm her sabah
Am                                 D
Her akşam seninle yeşil bir zeytin tanesi
Am                          Bm
Bir parça mavi deniz alır beni

Em                            Bm                  D
Seni düşündükçe gül dikiyorum ellerimin değdiði yere
                    C                            Am
Atlara su veriyorum daha bir seviyorum dağlarğ gülüm
                                   D
Her akşam seninle yeşil bir zeytin tanesi
Am                          Bm
Bir parça mavi deniz alır beni

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

